BIZTECHESP
Katalog językowych szkoleń branżowo-zawodowych ESP

Język angielski w telefonicznym centrum obsługi klienta

Co umiesz powiedzieć po angielsku pracowniku call centre?

Język angielski w telefonicznym centrum obsługi klienta call centreCzy umiesz po angielsku mówić o komunikacji telefonicznej, typach połączeń lub wspierać klienta online? A może musisz rozmawiać o relacjach z klientem w języku angielskim? Ukończenie tego multimedialnego kursu języka angielskiego stosowanego w telefonicznym centrum obsługi klienta (call centre) stanowi praktyczne przygotowanie językowe w obrębie wszystkich umiejętności językowych do pracy w w telefonicznym centrum obsługi klienta (call centre).

Co możesz sobie dać?

  • Zapewnij sobie naukę z materiałów przygotowanych przez rodzimych użytkowników i nauczycieli języka angielskiego wraz ze specjalistami z danej branży.
  • Język angielski w telefonicznym centrum obsługi klienta call centreUcz się z lektorem posiadającym doświadczenie z lektoratów w czołowych firmach krajowych i zagranicznych.
  • Zapewnij sobie, zadbaj i zacznij czerpać korzyści z systematycznego rozwoju wszystkich kompetencji językowych – krok po kroku – czytania, słuchania, mówienia i pisania. To ułatwi Ci dojście do biegłości językowej w swojej specjalności.
  • Zdaj sobie sprawę, że każda jednostka lekcyjna doskonali czytanie ze zrozumieniem, słownictwo i umiejętność słuchania. Zostaniesz zachęcony do produkcji mowy i tekstu dzięki temu zyskasz znajomość około 1200 słów, fachowych terminów i zwrotów. Zgłębisz też tajniki funkcji językowych, czasowników frazowych i idiomów. Zajęcia są uzupełniane materiałami video co pomoże Ci wyćwiczyć umiejętność rozumienia ze słuchu.
  • Kursy są podzielone na trzy poziomy trudności dzięki czemu możesz przystąpić do niego ze znajomością języka minimum na poziomie A2+/B1.
  • Masz szansę zakończyć kurs wydaniem zaświadczenia o uczestnictwie w językowym kursie branżowym co podniesie Twoją konkurencyjność na rynku.
  • Masz szansę zakończyć kurs uzyskaniem międzynarodowego językowego certyfikatu VEC. potwierdzającego znajomość języka branżowego co podniesie Twoją konkurencyjność na rynku.
  • Szkolenie może stanowić podbudowę do Twoich dalszych szkoleń zawodowych i kursów przygotowawczych co umożliwi Ci podjęcie pracy w krajach zachodniej Europy czy nawet Azji.

BIZTECHESP wyznaje zasadę „No-Nonsense Approach to Teaching” i jesteśmy hiperelastyczni i hipermobilni co do terminów. W BIZTECHESP nie tracisz lekcji kiedy nie możesz w nich uczestniczyć (dostęp do nagrań). Kursy są prowadzone stacjonarnie na terenie Wrocławia i okolic oraz zdalnie (online).

Twoja kompetencja językowa to Twoja inwestycja w przyszłość
Najlepszą inwestycją jest inwestycja w wiedzę.
Razem zbudujemy Twoje fundamenty.

Spytaj o nasz kurs ESP

    Kod zabezpieczenia:
    security code
    Wpisz kod zabezpieczenia:

    Wyślij

    Chcesz wiedzieć jeszcze więcej? 

    Komunikacja branżowo-zawodowa. Lektoraty ESP

    Kursy przygotowawcze do egzaminu VEC

    Czym ESP różni się od General English?

    Year
    2024
    Location
    Wrocław i okolice. Online