Essential Business Skills for Workplace Success (#4)
Angielski już nie należy do narodu, w którym się wykształcił i przestał stanowić własność jednej kultury. Jest językiem globalnym – to waluta. Czy wiesz co w języku biznesowym oznacza „Can or not? Nie? W ten sposób biznesmeni z Singapuru pytają „Is this possible?”.
BIZTECHESP proponuje szkolenia kształcące umiejętności językowe z następujących dziedzin:
- P
resentations – przygotowanie i prowadzenie prezentacji.
- International Meetings – przygotowanie i prowadzenie spotkań międzynarodowych.
- Negotiating – przygotowanie i prowadzenie międzynarodowych negocjacji.
- Socialising – nawiązywanie kontaktów społecznych i towarzyskich.
- Emailing – prowadzenie korespondencji.
- Telephoning – prowadzenie rozmów telefonicznych (dla pracowników telefonicznych ośrodków obsługi klientów mamy opcjonalne szkolenie).
Using Social Media – stosowanie mediów społecznościowych w biznesie.
Customer Care – obsługa klienta, nawiązywanie relacji, udział w targach.
Szkolenia te są skierowane zwłaszcza do start-upów. Są to krótkie, około 50 godzinne zajęcia z naciskiem na mówienie i powtórzeniem podstawowych funkcji językowych. Od kursanta wymagana jest znajomość gramatyki na poziomie średniozaawansowanym. Szkolenia są wzbogacone materiałami video. Można je łączyć z kursami z serii “Management English” lub branżowymi np. technicznymi. Jest także możliwość uzupełnienia lekcji o coaching językowy z trenerami komunikacji biznesowej. Jest to konieczne dla osób przygotowujących się do pozyskiwania inwestorów zagranicznych a także szykujących się do prezentacji sprzedażowych. Dodatkowo można wprowadzić moduły dotyczące komunikacji międzykulturowej.
Wciśnij przycisk Messengera.
Zadzwoń na 573 044 074.
Mailuj biztechesp@biztechesp.pl